Aldrig mer en nolla

Från och med igår är jag nu en etta. Veckan har varit väldigt stressig och man har varit hur trött som helst. Men samtidigt så har det varit väldigt kul. Jag kan erkänna att ibland så kände jag för att banga hela grejen, men det var bara för att man var så galet trött liksom. För i slutändan så kände jag att jag att jag absolut inte hade velat missa alltihop. Tyckte det var så kul igår efter finalen när det var avslutning, för det kändes verkligen hur bra som helst att ha klarat av veckan och officiellt bli en etta, tihi. Dessutom är det väldigt kul att ha varit med om samma sak som trehundra andra. Tror att de som inte var med på nollningen kommer ångra sig på måndag när alla snackar om samma sak.
 
Så sammanfattningsvis skulle jag säga att jag gjorde rätt i att vara med på nollningen för det kommer vara ett minne man aldrig glömmer!
 
Ps. Aaaooooooummmmm. 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR