Igårkväll

Hej på er! Igår var det en väldigt udda kväll. Jag åkte till en väskutförsäljning, och vi skulle hämta upp kristin och astrid på vägen. Men kristins mobil hade laddat ur så vi visste inte vart hon var så fick typ åka runt i hela stan och leta efter henne, haha. Men tillslut så var vi iaf påväg. Dock kom vi ju sent så det var väldigt utplockat så jag fick inte med mig något. Vi åkte hem och åt och senare samma kväll åkte vi in till stan igen för att gå på arkadens VIP kväll. Kändes iaf väldigt konstigt att typ göra samma sak igen samma kväll. Var värsta kön in så vi satte oss på condeco och tog en fika med sara, emma, malin och ella. Senare var det ingen kö alls så det blev bra! Fick med mig lite grejer som jag kanske visar nån dag.
 
Idag står skola och middag hos Vanja på schemat, ha en bra fredag!
 
Julig fika!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR