Double shit

Asså snäääällllaaaaa varför är jag så jobbig. Trodde jag la upp min "självbiografi" men den raderade jag ju. Typiskt. Nu kommer det en mindre genomtänkt... Jag heter Sanna och är 15 år. Jag bor några minuter utanför Göteborg med min mamma, pappa och syster + en katt som heter frasse. Jag ska kanske nämna att jag är född 1998 men började skolan ett år tidigt och har därför gått i samma årskurs som 97:or hela mitt liv, spelar fotboll som 97:a och nästan alla mina vänner är 97:or. Jag spelar då som sagt fotboll, men det ligger lite på hyllan nu under sommarlovet så jag kanske inte kommer skriva så mycket om det. Men sen är det ju gothia! Jag tycker också om att shoppa, lyssna på musik, sjunga, dansa, vara med vänner och familj. Så det är lite mig. Om du stannar får du veta mycket mer! Kram :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR