Dag ett

Då är första dagen avklarad. Jag hamnade i samma klass som min förra klasskompis Astrid, som vi trodde. Är en så länge nöjd med min klass, men det känns konstigt att säga så för jag fick aldrig chansen att hälsa på alla för vi satt mest i grupper. Så man kunde inte riktigt träffa alla i klassen om man säger så. Men det får jag säkert tid för imorgon!
 
Efter skolan gick jag, astrid och två av våra nya klasskamrater: amanda och ellen, till stan för att köpa lite skolgrejer. Jag följde dock bara med som sällskap för jag väntar lite med att köpa ämnesblock och så tills jag vet hur mycket jag behöver. Det var så konstigt att vara i stan idag. Det kändes som precis ALLA kom från att ha haft sin första gymnasiedag. Det kryllade av tonåringar i hela nordstan och alla kände alla på något sätt. 
 
Så första dagen gav lite blandade intryck. Hoppas morgondagen blir ännu bättre! Kram.
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR