Jag

- Jag äter typ inga grönsaker. 
- Jag har inte haft ett enda hål i mina tänder.
- Jag kan vara väldigt snål, är till exempel noga med att folk jag lånar pengar till betalar tillbaka. 
- Jag är ganska försiktig med att köpa nya kläder för att jag är rädd att jag ska tröttna på det direkt.  
- Jag blir typ inte brun.
- Jag har sett alla Harry Potter filmer hur många gånger som helst och hade helt ärligt dött om jag hade träffat någon av skådespelarna. Dröööm.
- Jag får fräknar på sommaren.
- Jag har aldrig typ slingat, tonat eller färgat mitt hår.
- Jag älskar att spela Fifa.
- En kille som luktar gott blir typ 10 gånger mer attraktiv enligt mig. 
- Använder typ bara en tredjedel av alla mina kläder. 
- Jag pratar typ 40 % engelska. Iallafall när jag är med mina närmsta vänner.
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR