11

- Älskar saker som är i en mindre skala än vanligt. Alltså till exempel mini köttbullar, en pytteliten burk eller minicupcakes. 
- Jag äter inte ketchup, förutom till pommes frites.
- Jag vill flytta till London eller New york när jag blir äldre. 
- När jag blir riktigt arg har jag jättelätt till att gråta.
- Någonting jag gärna skulle bli är en känd youtubare. Göra roliga videor och bara bjuda på sig själv!
- ÄLSKAR smulpaj.
- Jag har sett/ser alldeles för många serier: Gossip girl, Legend of the seeker, Desperate housewives, Friends, HIMYM, New girl, PLL, Sherlock, KUWTK, Glee, Vampire Diaries och Prison break. (!)
- Älskar att ha på mig kjol, ändå har jag bara typ två stycken.
- Jag kan typ alla High school musical låtar utantill. 
- Jag tycker helt klart att fredag är veckans bästa dag.
- Om jag hade fått spola tillbaka tiden till när jag valde språk i skolan, hade jag valt franska istället för spanska som jag valde.
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR