Mot Cypern

God(jättetidig)morgon!
 
Detta är såklart ett tidinställt inlägg skrivet igår för jag är ganska säker på att jag just nu typ somnar vid frukostbordet. Snart drar jag iväg med familjen till Landvetter för att åka till Cypern. Vi kommer att bo strax utanför Ayia Napa. Låter typ som att vi ska festa och allt men vi bor tillräckligt långt utanför centrum för att inte påverkas av allt liv i stan. Har sett bilder på stranden och herregud vad det är fint och helt genomskinligt vatten typ. Jag är så taggad! Vårt flyg går typ 7 på morgonen så vi kommer nog fram till hotellet ganska tidigt, hinner säkert med att bada och så redan idag. Åååh ska bli så härligt. 
 
Jag kommer hem igen om en vecka, på måndag. Så under veckan jag är borta kommer det, minst en gång per dag, komma tidinställda collage och annat. Men ska försöka uppdatera någon gång därifrån också. Tror bara att det kommer finnas internet i lobbyn så vi får se. Men eftersom jag inte har med någon dator kan jag inte föra över bilder från systemkameran, så om jag uppdaterar blir det med mobilbilder så ni vet.
 
Ha det gött, det ska iaf jag!
 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR