10 om mig

- Jag kan inte sova mitt på dagen, måste vara kväll liksom.
- Hatar att sola, blir bara FÖR varm och uttråkad. Badar så mycket hellre. 
- Om jag var tvungen att äta samma sak hela mitt liv hade jag valt grillad lax och potatis.
- Jag är den mest ofotogeniska personen jag vet.
- Jag är väldigt långsam på att äta glass. Kommer inte ihåg senaste gången jag inte var sist med att äta upp. 
- Jag vill så gärna leva som avatar på pandora. Var deprimerad efter jag hade sett den filmen.
- ÄLSKAR créme brulee.
- Jag tackar aldrig nej till att spela sällskapsspel.
- Kan äta hur mycket som helst av Jensens Böfhus såsen.
- Önskar så ofta att jag var född i New York. Så många möjligheter. 
 
 

Annie

Allt stämmer typ på mig, är vi typ släkt??

Svar: Omg tänk så är vi det!?
Sanna Dahlin




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR