Torsdag

Bild från idag.
 
Hej på er! Idag är det torsdag vilket jag är glad över för det betyder att det är fredag imorgon. Var i skolan som vanligt idag och tyvärr har jag börjat få riktiga läxor nu vilket är lite tråkigt. Men det är bara att vänja sig vid! Nu har typ alla ettor, eller nollor som vi måste kalla oss, börjat jobba med sin skylt. Tror att folk börjar inse nu hur mycket tid som behöver läggas ned på det. Jag är snart klar med min men jag måste färglägga med vattenfast färg vilket jag inte riktigt vet vart jag kan köpa... Riktigt mycket jobb asså, haha. 
 
Ikväll spelar jag match vilket jag inte är alls taggad för såhär på en vardag, men jag hoppas min inställning vänder. Annars ska jag inte göra nåt mer. Puss!
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR